Veelgestelde vragen
Onderstaand vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen per rubriek.
Rechts kunt u de verschillende rubrieken vinden.
Geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact met ons op, Klik hier.
Opstapplaats
Waar kan ik parkeren bij de opstapplaats?
Bij het eigen vervoer naar en het parkeren bij de opstapplaats, geldt dat de planning en eventuele parkeerkosten altijd voor eigen risico en rekening zijn. Indien u vragen heeft over het parkeren bij een specifieke opstapplaats, neem dan contact met ons op, wij zullen met u meekijken naar de mogelijkheden. Echter beschikken wij niet over actuele informatie als waar de desbetreffende gemeente over beschikt, voor uitgebreidere en exacte informatie raden wij u aan contact op te nemen met de desbetreffende gemeente.
Hoe laat moet ik aanwezig zijn bij de opstapplaats?
U dient minimaal 10 minuten vóór de aangegeven opstaptijd aanwezig te zijn bij de opstapplaats. De touringcarchauffeur kan niet wachten, omdat er rekening gehouden moet worden met rijtijden en de overige passagiers. Mocht u er hoe dan ook niet in slagen en de touringcar hebben gemist, belt u dan meteen het noodnummer +31 (0)85 11 43 499. Let op: De reisorganisator is niet aansprakelijk voor het eventueel missen van de touringcar.
U ontvangt uw definitieve opstaptijd en -plaats in de week van vertrek per e-mail. Wij vragen u om uw e-mail en telefoon goed in de gaten te houden, dit in verband met eventuele wijzigingen van de opstaptijd- en of plaats. Raadpleeg hierom uw mail nogmaals op de dag van vertrek.
U ontvangt uw definitieve opstaptijd en -plaats in de week van vertrek per e-mail. Wij vragen u om uw e-mail en telefoon goed in de gaten te houden, dit in verband met eventuele wijzigingen van de opstaptijd- en of plaats. Raadpleeg hierom uw mail nogmaals op de dag van vertrek.
Kan ik worden overgeplaatst naar een andere opstapplaats en tijd?
Opstapplaatsen- en tijden zijn onder voorbehoud en kunnen wijzigen/vervallen indien er geen beschikbaarheid is. U wordt dan doorverwezen naar de dichtstbijzijnde beschikbare opstapplaats. In de week van vertrek ontvangt u een e-mail met hierin de definitieve opstapplaats en –tijd, door op de vermelde link te klikken geeft u aan dat u hiervan op de hoogte bent. Het is de verantwoordelijkheid van de reiziger zelf om hiervan op de hoogte te zijn.
Waarom is mijn vertrektijd van mijn bus gewijzigd?
We plannen de routes in de laatste week van het evenement. Als een busreis gecombineerd moet worden, dan moeten de vertrektijden van de verschillende opstaplocaties op elkaar afgestemd worden.
Wat als mijn gewenste opstapplaats niet ertussen staat?
Bij groepen vanaf 10 personen kunt u in overleg een extra opstapplaats creëren. Let wel op dat dit afhankelijk is van de rij- en rusttijdenwet en de beschikbaarheid. U kunt dit aangeven in het onmerkingen veld tijdens het maken van uw boeking.
Rubrieken
Informatie
Bezoekadres klantenservice:
Patersplein 42
6351 EW Bocholtz